kontrast kontrast • powiększanie tekstu czcionka normalna czcionka większa czcionka największa • wersja wai tryb wai Powrót do wersji graficznej

Menu strony

Lewe menu

Urząd

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 - 18:00*

Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

 

*w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 dyżury pełnią pracownicy:

- Wydziału Obsługi Mieszkańców

- Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

- stanowisk kasowych Wydziału Budżetowo-Księgowego

- Urzędu Stanu Cywilnego

 

Terenowy Punkt Paszportowy czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 10:00 - 17:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Opłaty paszportowe i geodezyjne wyłącznie gotówką

 

Adres: ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa


Centrala urzędu 22 44 35 555


urzad@pragapld.waw.pl

Informacja dotycząca zmiany planów odbioru odpadów w 8 dzielnicach

Opublikowany: 2014-02-18 10:36:12

Informujemy właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie 8 dzielnic, że zgodnie z umowami zawartymi pomiędzy m.st. Warszawa, firmy zobowiązane są do odbioru odpadów komunalnych w taki sposób, aby nie dochodziło do przepełnienia pojemników.

W takim przypadku po pierwsze firma powinna zwiększyć pojemnik ze 120 l na 240 l. Jeżeli to okaże się niewystarczające uzasadniona będzie zmiana częstotliwości odbioru odpadów komunalnych.
Wszelkie informacje dotyczące przepełnienia pojemników prosimy zgłaszać pod numer 19115 lub poprzez portal warszawa19115.pl
Treść umów zawartych pomiędzy miastem stołecznym Warszawa, a firmami odbierającymi odpady komunalne dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej. Można się z nimi zapoznać pod następującym adresem: http://bip.warszawa.pl/ 
 
 
 
 
11210

Pozostałe aktualności:

Zobacz archiwum