kontrast kontrast • powiększanie tekstu czcionka normalna czcionka większa czcionka największa • wersja wai tryb wai Powrót do wersji graficznej

Menu strony

Lewe menu

Urząd

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 - 18:00*

Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

 

*w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 dyżury pełnią pracownicy:

- Wydziału Obsługi Mieszkańców

- Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

- stanowisk kasowych Wydziału Budżetowo-Księgowego

- Urzędu Stanu Cywilnego

 

Terenowy Punkt Paszportowy czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 10:00 - 17:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Opłaty paszportowe i geodezyjne wyłącznie gotówką

 

Adres: ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa


Centrala urzędu 22 44 35 555


urzad@pragapld.waw.pl

Informacja o posiedzeniu Zespołu ds. budżetu partycypacyjnego 2019 na Pradze-Południe

Opublikowany: 2018-04-11 14:35:00

Przedmiotem posiedzeń Zespołu będzie analiza wyników weryfikacji projektów w odniesieniu do kryteriów weryfikacji oraz spełniania kryterium ogólnodostępności projektów. Zgodnie z zarządzeniem prezydenta m. st. Warszawy nr 1299/2015 posiedzenia zespołu mają charakter otwarty i może w nich wziąć udział każda zainteresowana osoba.

 

Posiedzenia Zespołu do spraw budżetu partycypacyjnego 2019 odbędą się w dniach:

- 16 kwietnia  2018r. o godz. 17

   w Urzędzie Dzielnicy Praga-Południe ul. Podskarbińska 6 sala konferencyjna II piętro;

- 18 kwietnia 2018r. o godz. 17

   w Urzędzie Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 s. 305 III piętro;

- 24 kwietnia 2018r. o godz. 17

  w DBFO ul. Grochowska 262 sala konferencyjna I piętro.

Przedmiotem posiedzeń Zespołu będzie analiza wyników weryfikacji projektów w odniesieniu do kryteriów weryfikacji oraz spełniania kryterium ogólnodostępności projektów.

Zgodnie z zarządzeniem prezydenta m. st. Warszawy nr 1299/2015 posiedzenia zespołu mają charakter otwarty i może w nich wziąć udział każda zainteresowana osoba.

Serdecznie zapraszamy!

 

14936

Pozostałe aktualności:

Zobacz archiwum