kontrast kontrast • powiększanie tekstu czcionka normalna czcionka większa czcionka największa • wersja wai tryb wai Powrót do wersji graficznej

Menu strony

Lewe menu

Urząd

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 - 18:00*

Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

 

*w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 dyżury pełnią pracownicy:

- Wydziału Obsługi Mieszkańców

- Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

- stanowisk kasowych Wydziału Budżetowo-Księgowego

- Urzędu Stanu Cywilnego

 

Terenowy Punkt Paszportowy czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 10:00 - 17:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Opłaty paszportowe i geodezyjne wyłącznie gotówką

 

Adres: ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa


Centrala urzędu 22 44 35 555


urzad@pragapld.waw.pl

Odwołana zbiórka „elektrośmieci” przypadająca w Święto Niepodległości (11 listopada br.)

Opublikowany: 2017-11-08 10:56:08

Informujemy mieszkańców Warszawy, że 11 listopada br. nie odbędzie się zbiórka zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, prowadzona przez organizację odzysku ElektroEko w wyznaczonych punktach Miasta. Najbliższa sobotnia zbiórka „elektrośmieci” odbędzie się 18 listopada 2017 r. Więcej informacji znajduje się w zakładce „zbiórka zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego” na stronie internetowej – www.czysta.um.warszawa.pl.

14743

Pozostałe aktualności:

Zobacz archiwum