kontrast kontrast • powiększanie tekstu czcionka normalna czcionka większa czcionka największa • wersja wai tryb wai Powrót do wersji graficznej

Menu strony

Lewe menu

Urząd

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 - 18:00*

Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

 

*w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 dyżury pełnią pracownicy:

- Wydziału Obsługi Mieszkańców

- Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

- stanowisk kasowych Wydziału Budżetowo-Księgowego

- Urzędu Stanu Cywilnego

 

Terenowy Punkt Paszportowy czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 10:00 - 17:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Opłaty paszportowe i geodezyjne wyłącznie gotówką

 

Adres: ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa


Centrala urzędu 22 44 35 555


urzad@pragapld.waw.pl

Spotkanie Informacyjno-konsultacyjne dotyczące zagospodarowania podwórka w kwartale ulic: Międzynarodowej 33, Brazylijskiej 22A,24,26 w dniu 23.04.2018 r.

Opublikowany: 2018-04-25 11:09:00

W dniu 23.04.208 r. odbyło się spotkanie informacyjno-konsultacyjne dotyczące zagospodarowania  podwórka w kwartale ulic: Międzynarodowej 33, Brazylijskiej 22A,24,26.

Spotkanie poprowadził Zastępca Burmistrza Dzielnicy Praga-Południe – Piotr Żbikowski. Pierwsza cześć spotkania odbyła się na podwórku, które zostanie poddane rewaloryzacji. W drugiej części mieszkańcy mieli okazję zapoznać się przygotowaną koncepcją zagospodarowania terenu oraz wnosić swoje uwagi i prezentować opinie.

Do dnia 4 maja 2018 r. można jeszcze przesyłać swoje uwagi do zaprezentowanej koncepcji na adres mailowy miedzynarodowa33@wp.pl

Notatka ze spotkania

Koncepcja zagospodarowania terenu

Koncepcja zagospodarowania podwórka z naniesionymi propozycjami mieszkańców po spotkaniu (plansza Międzynarodowa 33) 

14948

Pozostałe aktualności:

Zobacz archiwum