kontrast kontrast • powiększanie tekstu czcionka normalna czcionka większa czcionka największa • wersja wai tryb wai Powrót do wersji graficznej

Menu strony

Lewe menu

Urząd

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 - 18:00*

Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

 

*w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 dyżury pełnią pracownicy:

- Wydziału Obsługi Mieszkańców

- Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

- stanowisk kasowych Wydziału Budżetowo-Księgowego

- Urzędu Stanu Cywilnego

 

Terenowy Punkt Paszportowy czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 10:00 - 17:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Opłaty paszportowe i geodezyjne wyłącznie gotówką

 

Adres: ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa


Centrala urzędu 22 44 35 555


[email protected]

Komunikat w sprawie wydłużonych godzin pracy urzędu

Opublikowany: 2019-10-03 09:45:00

Komunikat w sprawie wydłużonych godzin pracy urzędu w celu umożliwienia mieszkańcom załatwienia spraw związanych z wyborami do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 13 października 2019 roku Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w dzielnicach m.st. Warszawy będą pracowały w wydłużonym czasie tj. w dniach 5, 7, 8, 9 października

• 5 października 2019 r. (sobota) w godzinach 9:00–13:00
• 7, 8 i 9 października 2019 r. (poniedziałek, wtorek, środa) w godzinach 8:00–18:00

15699

Pozostałe aktualności:

Zobacz archiwum