kontrast kontrast • powiększanie tekstu czcionka normalna czcionka większa czcionka największa • wersja wai tryb wai Powrót do wersji graficznej

Menu strony

Lewe menu

Urząd

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 - 18:00*

Wtorek - Piątek: 8:00 - 16:00

 

*w poniedziałki w godzinach 16:00 - 18:00 dyżury pełnią pracownicy:

- Wydziału Obsługi Mieszkańców

- Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich

- stanowisk kasowych Wydziału Budżetowo-Księgowego

- Urzędu Stanu Cywilnego

 

Terenowy Punkt Paszportowy czynny jest w godzinach:

poniedziałek: 10:00 - 17:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:30

Opłaty paszportowe i geodezyjne wyłącznie gotówką

 

Adres: ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa


Centrala urzędu 22 44 35 555


[email protected]
Jesteś tutaj:

Szanowni Mieszkańcy,

Opublikowany: 2019-06-18 11:09:33

uprzejmie przypominamy, że zgodnie z wytycznymi Biura Gospodarki Odpadami Komunalnymi Urzędu m.st. Warszawy, które odpowiada za organizację i nadzór nad systemem gospodarowania odpadami komunalnymi w m.st. Warszawie, wszelkie przypadki nieprawidłowości w jakości świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych przez Operatora obsługującego nieruchomości z terenu Dzielnicy Praga-Południe należy zgłaszać do Miejskiego Centrum Kontaktu pod numerem 19 115 lub przez portal www.warszawa19115.pl.

Zastosowanie jednego kanału dotyczącego zgłaszania zastrzeżeń zapobiega dublowaniu się skarg i wniosków, a system przekazywania zgłoszeń umożliwia zarejestrowanie interwencji wraz z datą i godziną oraz monitorowanie statusu działań.

15549

Pozostałe aktualności:

Zobacz archiwum